Wskaźniki, zarobki stawki za reklamę na blogu.

Koszt za kliknięcie zależy od tematu. Średni koszt za kliknięcie w przypadku witryn rozrywkowych wynosi od 1 do 50 groszy. Średni koszt kliknięcia w przypadku witryn budowlanych wynosi 10-20 groszy. Właściciele oszczędzają kilka zł, odwiedzając witryny poświęcone motoryzacji i informatyce. Analizując wiadomości z najpopularniejszych forów, znaleźliśmy informacje o koszcie za kliknięcie. CTR można obliczać na wiele różnych sposobów. Wyobraź sobie, że Twój blog jest odwiedzany przez 1000 osób dziennie. Odwiedzają one średnio trzy strony dziennie. Oznacza to, że na jedną reklamę przypada 30 kliknięć.

Google AdSense oblicza współczynnik klikalności w zależności od odwiedzanych stron. Twój CTR wynosi zatem 1%. 30 * 100/3000. Niektórym webmasterom łatwiej jest obliczyć CTR, licząc odwiedzających. Ta opcja da Ci współczynnik 3%, czyli 30 * 100/1000.

Sieć reklamowa „Taboola „

Trudniej jest zostać jej członkiem niż korzystać z Google AdSense. Największa wyszukiwarka na świecie, do swoich standardowych wymagań dotyczących stron dodała również próg ruchu. Strony, które mają co najmniej 500 unikalnych odwiedzających dziennie, są akceptowane przez system. Aby opublikować blok partnerski, musisz osiągnąć przynajmniej 1000 użytkowników dziennie. Wypełnij formularz, aby opublikować reklamę kontekstową. Po zatwierdzeniu wniosku możesz wybrać wygląd reklamy lub dodać kod do swojej strony. Możesz to zrobić za pomocą standardowego widgetu Tekst lub wtyczek do wstawiania kodu, takich jak WP Insert Code. Możesz opublikować swoją reklamę, korzystając z funkcjonalności niektórych motywów.

Reklama kontekstowa

Dla początkujących, zobacz także: Przewodnik po Taboola krok po kroku

Ile zarabiają blogerzy na Taboola?

Użytkownicy wyszukiwarek podają, że współczynnik klikalności wynosi od 2 do 3%. Wskaźnik ten różni się w zależności od tematu i liczby reklam wyświetlanych na stronie.

Średnie wynagrodzenie za kliknięcie waha się od kilku rubli do wielu tysięcy rubli. Wszystko zależy od tematu.

Sieć oferuje partnerom niższy koszt za kliknięcie niż Google AdSense. Google AdSense ma wyższy współczynnik klikalności. AdSense i Jyka zapewniają blogerom mniej więcej taki sam dochód jak właścicielom stron.

Google AdSense i Tab dzielą rynek reklamy kontekstowej na dwie części. Yahoo! to opcja dla blogów w języku angielskim. Zunifikowana sieć reklamowa Yahoo! jest alternatywą dla AdSense. Bing. Tyak może być wykorzystywany w Google jako alternatywa dla liderów rynku.

Inteligentny” system wyświetlania reklam

Ten to system monetyzacji witryn, który wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego. Twórcy twierdzą, że usługa wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego i big-data do określania preferencji użytkowników. Każdemu odwiedzającemu witrynę wyświetlana jest pożądana przez niego treść. Średni współczynnik CTR dla bloków wynosi 17,8%.

Sieć ta oferuje dwie opcje dla właścicieli blogów. Pierwsza z nich to poprawa wskaźników behawioralnych. Bloki zwiększają czas trwania sesji i liczbę stron przeglądanych przez użytkownika.

twojeogloszenia
Author: twojeogloszenia

Leave a Comment